Skilsmässa 4

Så har jag då haft mitt första möte med P. Glatt överaskad måste jag säga att jag är.... hon var rar och gav ett kompetent intryck. Jag fick fylla i ett frågeformulär om mina vanor och ovanor , min ambition med det här projektet och lite annat smått och gott. Prat, prat ,prat och så gick vi igenom vad det finns för preparat att ta till.... tabletter, nässpray, plåster eller tuggummi...- Och hur skall jag veta vad som passar mig bäst, undrar jag stilla ?!  Men när jag lyssnat  på henne kändes det spontant som om nässprayen kan vara min hjälp... P lovade att redan på måndag ringa företagshälsovården och avisera mitt besök hos läkaren. Man måste ha recept... 
Vi har satt upp ett datum för mitt rökstopp > 18/11...... då smäller det. Då skall jag även träffa P nästa gång och få lite uppmuntran inför det jag har framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback