Oh, what a day!!!

Jag är absolut ingen höstmänniska, inte på något sätt. Ok, jag uppskattar kvällsmörkret när det blir tidigare kväll. Jag är notorisk i mitt ljuständande och eftersom jag tillhör släktet "nattuggla" så får jag bara fler och fler timmar att njuta av stearinljusen på. DET är positivt med hösten, annars tycker jag nog varken eller om den årstiden. MEN ..... idag måste jag tillstå att det var underbart ute. Solsken, vackra färger och perfekt temperatur. Hunden och jag tog en promenad upp i skogen, alldeles bakom huset där vi bor. Vips, hittade vi svamp!!! Inte bara en eller tio... Det var många trattkantareller som stog där och "log" most oss. Jag blev faktiskt mycket glad, och kände en njutbar helhet i nuet. Vackert, friskt OCH roligt, på en gång. Just för att det är höst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback