Underbara Lördag .. 2 ..

Det är länge sedan jag har känt mig så här NÖJD, så här dags en Lördag. Det var kanske sömnen som var fullt tillräcklig i  kombination med det fantastiska vädret som gav förutsättningarna?!

Starten var så bra ... "grötfrukost" i lugn och ro med sonen. Det fanns tid för prat och skratt .... gemensam tidningsläsning med kommentarer och reflektioner.

Promenaden med hunden blev precis så fantastisk som jag hoppades. Helt klart njöt vi , båda två.

Kraften fanns att trängas med alla andra i affären, helghandlande kan jag annars se som något nödvändigt ont. Idag var det så mycket lättare, trots barnskrik och en "avkörd hälsena  *s* ". Shoppingvagnsteknikerna är ju minst sagt varierande och idag blev jag påkörd, bakifrån!! Känner fortfarande av min högra hälsena, men...so what.

Den tillmötesgående sonen hade plockat ihop sin och den gemensamma tvätten när jag kom hem med mina fullastade kassar. Då kändes det som en enkel match att gå ner i tvättstugan.. Ännu bättre kändes det när jag kom upp i lägenheten igen och såg att sonen faktiskt hade packat upp alla varorna..... utan att jag ens bett om hjälpen.

Klockan är 18.00 nu ...... och jag har inte gäspat en enda gång, inte tänkt en enda tanke på att hoppa över något och ta det i morgon istället.... SÅ HÄRLIGT!!!!!

Jag tror jag fortsätter lite till.....   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback