Sonen önskar sig..........

makaronipudding med lingonsylt till middag idag. Ler lite för mig själv, det var länge sedan vi hade makaronipudding med lingonsylt. Det verkar som om han har drabbats av någon form av "nostalgifnatt". För närvarande är det ofta: - "mamma, kommer du ihåg när jag var liten.........?"
Mmmmmm......jag kommer ihåg rätt mycket från då du var liten, älskade unge! Jag klurar på dina "första ord" .... dina egna uttryck .... Sumus och Vumus...  Sumus var skruvmejsel, Vumus betydde vindruva.

Det Ni,
klå det om Ni kan!!!                          :)

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Det värsta med att ha tre förstås, att man glömmer bort vad den sista sa. Tror inte ens det är ifyllt i boken. Joho. "Iss". Kunde man ge sig fan på. Den levande varelse som lyckades dra åt sig mest uppmärksamhet hemma hos oss. Katten Nisse alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback