Solen sken, kallt var det och....

.... jag slog på rumpan! Ja, idag då jag var ute med hunden var det en "lömsk" halka. "Blankis" är det jag talar om. Jag ramlade handlöst två gånger. Inga ben brutna men ett präktigt blåmärke på ena höften. Misstänker att det bara finns en sak att göra.... - ..... SKAFFA BRODDAR! ! ! 

Åldern får väl ta ut sin rätt, eller??? 
 
Ibland undrar jag faktiskt över hur det kan komma sig att man "av bara farten" blir så mycket  osmidigare, långsammare och tröttare...? Är det "det" som är att åldras?

Kommentarer
Postat av: Annaa

Broddar är livsfarligt! Eftersom ålderdom också är behäftat med glömska. Man glömmer ta av sig dom när man går in i butiker och så drattar man på ändan där i stället.
Jag ramlade mer förr. Mina barn ramlar mer än jag, mindre försiktiga och halare skor antar jag.

2005-11-28 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback