Skilsmässa 6

NU ÄR DEN ETT FAKTUM......... SKILSMÄSSAN!!!!

Nu har jag inte rökt på tre dagar.
Det är svårt!
Det är hemskt ensamt!

Jag har varit hos min "slutarökacoach" på "peptalk". Hon är bra! Jag fick efter en del om och men ett recept utskrivet på "Nicorette nässpray" av den snälla företagsläkaren, Birgitta. Hon frågade om jag åt några mediciner regelbundet, om hjärtat är ok o s v.... Det är alltså det som skall hjälpa mig då livet blir föööör abstinent. Det enda kruxet är att det är vedervärdigt vidrigt med denna spray. Det svider, "smakar illa i munnen" och ögonen tåras och så nyser jag......10, 15, 20 ggr på raken....! När det händer hinner jag tänka många tankar om "-varför utsätter jag mig för detta hemska och obehagliga?" Vet inte om det underlättar så värst mycket.....just då? Att röka gav då rakt inte dom bieffekterna.

JUST NU.......SAKNAR JAG CIGARETTERNA ALLDELES VÄLDIGT MYCKET!!!!!!!!

JAG HAR SORG........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback