Så pinsamt....

....vimsig och oorganiserad jag kan vara ibland. Jag har gjort det igen....missat en viktig persons födelsedag!

Att jag aldrig kan få det att fungera... Jag skriver lappar, jag skriver i kalendern, jag försöker verkligen. Nu hade jag lagt in den här födelsedagen i mobilen - för en påminnelse, vad händer? Jo jag får "pipet" när jag sitter med en patient. Stänger av mobilen och.....glömmer det hela i alla fall!!!

Jag är INTE ointresserad! Jag vill verkligen få till det. Jag vet ju själv hur otroligt glad jag blir då någon kommer ihåg min födelsedag. Jag älskar presenter och uppvaktning o s v.

MEN SJÄLV KAN JAG INTE KLARA AV DET. DETÄR PINSAMT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Darkangel

Men du försökte i allafall!

Postat av: Ca

Mmmmm...men inte tillräckligt! :(

2005-11-29 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback