"Pärla med diamantskimmer"....*Eva Dahlgren*


Vet Du varför Eva INTE gillar kjol?

Det vet vi som var på rätt ställe vid rätt tidpunkt i Stockholm igår!

Jag hade förmånen, för det var det verkligen, att vara på Eva Dahlgrens konsert på Cirkus i Stockholm.

Vilken upplevelse, 2,5 timmar utan paus!!!!!

Så välplanerat och väl genomfört. Perfekt blandning av "det gamla med det nya"!!!!!

Vi fick njuta av hennes underbara humor och vi fick se henne "dansa". Fast jag vet inte om hon skulle hålla med om det sista. Hon delgav oss en rolig anekdot om människor som dansar.... och varför den upplevelsen fick henne att fatta beslutet att INTE dansa. Men jag tyckte nog att hon rörde sig på scenen så att man visst kan kalla det dans, just för att hon trivdes så väl i det hon gjorde. Duktiga musiker hade hon valt att omge sig med... "Ett syskonpar som inte kan vara utan varandra och gymnasiekompisens lillebrorsa Lars" m fl... Lars var med henne på scenen trots att hon och kompisen, i ungdomligt rus av varmt Drei Schwartze Katze,  sagt åt honom, -"STICK!!!!!!"

Har Du möjlighet att se henne vid någon av de resterande konserterna kan jag bara gratulera DIG, Jag har svårt att tro att DU kommer att bli besviken......





Kommentarer
Postat av: Annaa M

Hm, av tre konserter jag ville gå på den kvällen så valde jag - ingen. Verkar som jag missade något! Kollade för resten med HD-konserterna. Det fanns ju kvar till onsdag och torsdag men det är ju inte aktuellt för mig.

2005-11-17 @ 01:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback