Nya grannar....

.... får vi idag. Det råder en intensiv verksamhet i trapphuset. De "flytthjälpar" jag träffat verkar trevliga men jag har ännu inte sett dom som flyttar in.... Spännande!!!
Ser inte ut att vara "första ensamma boendet" i alla fall och det inger viss trygghet. Förra hyresgästen och jag hade lite olika syn på saker och ting..... tider och ljud, tvättstuga mm. Kanske blir det lite lättare nu, hoppas kan man i alla fall. För det mesta är det rätt "kul" med grannar, även om olikheter finns...... fortsättning följer förmodligen...

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Kul! Vi tror vi har en bordell vägg i vägg. Undrar för resten om inte en gammal kompis jag ska träffa på torsdag i Gbg har bott i ditt hus. Fast för väldigt länge sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback