Lördag, lördag....

Lördagar är bra dagar!

Första dagen av helgens ledighet, dagen då det är extra skönt att sova ut! Frukost i sängen eller framför TV:n, "lyxvariant"..... Läsa "allt" i tidningen.... Inte titta på klockan för att passa tid... :)

Duschen får ta hur lång tid som helst, vill jag bada kan det va helt ok! Klä sig fin eller slappa runt, det får resten av dagens planer bestämma.... GOD MAT!!!! .....Telefonprat som tar längre tid än 2,5 minut. Läsa, lyssna på musik, sy, gå långpromenad.....

Oh, så bra dagar lördagar kan vara!!!! Bara jag kunde lära mig att använda trebokstavsordet, NEJ! Bara jag kunde lära mig att säga NEJ, så jag får bestämma själv över mina bra lördagar...

Kommentarer
Postat av: Klimakteriehäxan

Hallå där - läsa ALLT i tidningen... i dag just, denna eländiga dag när det inte KOMMER NÅN TIDNING - ofattbart att dom kan vidmakthålla den traditionen, alla andra serviceyrken jobbar ju på som vilken lördag som helst!
Men en vanlig lördag håller jag med dej!

Postat av: Klimakteriehäxan

Nu tackar jag för tipset - du gav mig idén till en ny "post" på min blogg!

2005-11-05 @ 17:18:39
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback