Gå gå gå....

... skall jag göra i en månad. I dag började en "stegtävling" på jobbet. Främjande av hälsa... visst!!!
Jag har blivit utrustad med en stegmätare som skall bäras "all vaken tid" i en månad. Undrar jag vad det blir av detta. Det finns ett angivet "må bra tal", det är 7000 steg per dag. Har faktiskt ingen aning om jag är i närheten av det, om jag går mer eller mindre. Lite spännande måste jag säga. Vi har bildat ett lag och skall "tävla" mot andra lag som också är anmälda. VG-regionen och Volvo är med....
Allt skall dagligen registreras, antingen på nätet eller via telefon. Mycket flott sida som visar diverse statistik, både individuellt och för lagen. Fina priser kan man vinna dessutom. Jag skulle då rakt inte ha något emot att vinna en SPA-helg....  Hmmmm, då förmodar jag att jag skall ha en stor portion tur och att jag får liga i av bara den. Hur länge har jag "ork"????

Kommentarer
Postat av: Mocca

WOW du har verkligen tagit tag i din rökning...(läst bland tidigare inlägg) LYCKA TILL! Jag håller tummarna och kikar in här för att se hur det går!

DU fixar det!
/M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback