Äntligen.........

......fredag!  Den här veckan har gått så fort, så fort. Tiden tickar och går, sakta men säkert. Ja, det är väl egentligen det enda som är säkert just nu, att tiden går.

Så mycket turbulens på jobbet, med anledning av vår omorganisation och nedläggning. Ingen mår riktigt bra och alla är vi inne i olika faser av reaktioner. Mycket skrämmande egentligen. Jobbet utgör så stor del av det vardagliga livet, och allt ställs på huvudet , i ett nafs , när något som det här inträffar. Så många tankar man tänker och så många känslor man känner......

Har varit på kursen i redovisning, och det var kul i alla fall. Det är kul att fortbilda sig även om det är förknippat med jobb och läsning. Hoppas nu bara att jag någon gång kommer att ha nytta av det jag lär mig. Jag menar i mitt yrkesliv och inte bara på ett privat plan.

Hann med att handla lite inför helgen innan jag kom hem till "dukat bord". 18-åringen hade fixat fika och dukat bordet fint. Det var mysigt med vår pratstund, i lugn och ro. Nu vill jag bara ta det lugnt ikväll.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback