Julkort....

.... är så trevligt att få. OCH det är så roligt att skicka dom också för den delen. Undrar jag var den traditionen kommer ifrån?
Hur som helst, jag är laddad till tänderna, några vanliga enkla, några stora och riktigt "lyxigt" fina och några eget framställda är vad jag har framför mig. Nu skall de skrivas! Problemet blir bara att försäkra sig om att adresserna stämmer. Samma situation hamnar jag i varje år, lösa lappar, överstrykningar och så de jag tror att jag har i huvudet. Men på något sätt hör det till, mitt "snurrande", det utgör en del av proceduren runt att få iväg dom. I morgon är sista dagen så det är med andra ord bara att sätta i gång.

Vad tänker DU om traditionen att skicka julkort?????

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Precis som du! Tycker postens komihåglista i år är kul. Någon har fattat hur viktigt det kan vara med alla kategorierna.
Tycker också epostjulkorten är en bra komplettering. Ett mindre pretentiöst sätt att skicka hälsningar till dem man inte känner så väl eller helt enkelt enbart har mailkontakt med. Har fördubblat mina både sända och fådda hälsningar!

2005-12-15 @ 12:37:20
Postat av: Darkangel

Jag behöver verkligen mina glasögon. Jag läste snabbt och tyckte att du skrev om att slicka julkort. Det var en ny tradition för mig. :)
Nu har jag glasögonen på mig och kan läsa riktigt.

Jag skickar inga julkort. Ett mail eller sms får räcka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback